Poželjno je da su korisnici zadovoljni kada daju povratne informacije. Omogućite im što jednostavnije popunjavanje anketa putem popularnih Messaging aplikacija.
KONTAKTIRAJTE NASJednostavno i brzo sprovodite ankete putem mobilnih kanala
MOBILNE ANKETE I GLASANJE PUTEM MESSAGING KANALA
Putem korisničkih anketa omogućavate Vašim kupcima da izraze svoje mišljenje i učestvuju u kreiranju ponude. Kompanije koje su orijentisane na korisnike ostvaruju dugoročno bolju poziciju na tržištu.
Klasične ankete oduzimaju puno resursa i vremena te odgovori ne stignu dovoljno brzo ili ne stignu uopšte. Upravo zbog toga je poželjno koristiti SMS ili Messaging aplikacije – komunikacione kanale koje Vaši korisnici svakodnevno koriste.
Automatske ankete putem SMS i Messaging aplikacija mogu se brzo postaviti i popularne su među korisnicima. Osim toga, stopa odgovara na poruke čak je četiri puta veća nego na e-mailove.
Nema potrebe za dodatnom opremom - ankete se mogu jednostavno kreirati i poslati direktno na mobilne telefone Vaših korisnika.
Visoka stopa odgovora - korisnici SMS i Messaging aplikacije koriste svakodnevno.
Odgovarajte na pozitivne i negativne povratne informacije te podstaknite ponovnu interakciju s kupcem.
Zatražite korisnike da ocene zadovoljstvo Vašom uslugom i optimizujte svoju ponudu u skladu s dobijenim informacijama.
Brzo postavljanje - sve što treba da uradite jeste da osmislite pitanja i postavite cilj ankete.
Ankete na Messaging aplikacijama u skladu su sa savremenim načinom komunikacije.
PRIMAJTE POVRATNE INFORMACIJE U STVARNOM VREMENU
Kupci veruju recenzijama i njihovo potrošačko ponašanje zavisi direktno od iskustva drugih kupaca.
Pametno dizajnirani zahtevi za ocenu povećavaju vaše onlajn ocene i daju Vašoj kompaniji pouzdan imidž.
Messaging aplikacije nude interfejse i predloške koji su intuitivni i prilagođeni korisnicima za odgovaranje na ankete.
Činjenica da korisnici mogu deliti svoje povratne informacije jednostavno i direktno putem njihovih mobilnih telefona povećava šansu za učešće i buduće interakcije.
Svaki drugi ili treći nezadovoljni korisnik u proseku deli svoje negativno iskustvo sa bliskim osobama. Upravo zbog toga, poželjno je da se negativne povratne informacije brzo rešavaju kako bi se izbegao efekat grudve negativnih recenzija o Vašoj kompaniji.
Odgovorima na mišljenja Vaših korisnika, možete poboljšati Vaše usluge i povećati zadovoljstvo korisnika.
Putem SMS anketa možete lakše i u kratkom roku dobiti povratne informacije, kako bi se mogla optimizovati Vaša korisnička podrška ili ponuđene usluge.
Sa povratnim informacijama ne samo da možete optimizovati Vaše usluge, nego ih koristiti i za kreiranje budućih ponuda i promocija.
Bez obzira na to kako Vas korisnici ocene, koristeći promotivne ponude i vaučere za popust možete povećati šanse za to da se opet vrate u Vašu prodavnicu.
Slanjem SMS-a sa URL-om, možete poslati online anketu Vašu korisnicima.
Povežite odgovore na anketu sa Vašim CRM sistemom, ili objavite odgovore javno kako bi podstakli druge učesnike da ispune anketu.
Kreirajte automatizovane ankete koristeći SMS i messaging aplikacije te ostvarite direktan uvid u mišljenje Vaših kupaca u stvarnom vremenu.
KONTAKT