Ponudite svojim kupcima da Vas kontaktiraju na razne načine.
KONTAKTIRAJTE NASOmogućite korisnicima da kontaktiraju Vašu korisničku podršku putem komunikacijskih kanala koje svakodnevno koriste.
KORISNIČKA PODRŠKA NA NAJPOPULARNIJIM KANALIMA
Današnji kupci više vole individualni pristup i očekuju da se njihovi zahtevi reše brzo i efikasno. Klasična telefonska korisnička podrška omogućava individualni pristup, ali često zahteva dugo čekanje na red. Chatbotovi, SMS i Messaging aplikacije nude najbolje od dva sveta – individualnu komunikaciju bez čekanja u redu.
Koristeći ove komunikacijske kanale štedite resurse i pružate korisnicima jednostavnu i efikasnu podršku. Naravno, to ne znači da se morate u potpunosti odreći telefonske komunikacije – ona i dalje može biti deo Vaše korisničke podrške na više kanala.
Više mogućnosti za kontakt čini Vašu kompaniju pristupačnijom.
Komunikacija putem SMS-a i messaging aplikacija ne zahteva neposrednu prisutnost, ali je i dalje efikasna.
Povećajte zadovoljstvo svojih korisnika sa širokim rasponom mogućnosti za kontakt i pouzdanijom uslugom.
Proširite svoju korisničku podršku novim kanalima i stupite u kontakt s različitim grupama korisnika.
Smanjite opterećenje vaših agenata za korisničku podršku korišćenjem Omnichannel pristupa.
Korišćenjem chatbotova štedite resurse, smanjujete opterećenost agenata i nudite korisnicima podršku 24/7.
EFIKASNA KORISNIČKA PODRŠKA
Podaci o korisnicima i istorija razgovora na svim kanalima objedinjeni na jednom mestu.
Ako sve podatke o korisniku imate na jednom mestu, lakše ćete komunicirati s korisnicima, čak i kad su u pitanju reklamacije.
Korišćenjem chatbotova korisnicima ste dostupni uvek i svuda.
Ako chatbot ne može pomoći korisniku, uvek postoji rezervna opcija preuzimanja komunikacije od strane agenta korisničke podrške.
Sve više kompanija danas koristi chatbotove, društvene mreže i Messaging aplikacije za komunikaciju s kupcima.
Korisnici danas pažljivo biraju koji će kanal koristiti za slanje upita i reklamacije. Najčešće biraju chat, zbog praktičnosti i brzine.
OMNICHANNEL PRISTUP
Ako svojim kupcima omogućite glatku komunikaciju na svim kanalima, svoju ćete korisničku podršku podići na nov nivo.
Omnichannel pristup omogućava vašim zaposlenicima da budu u toku s kupcima na svim kanalima. Bilo da je reč o pozivu, SMS-u ili porukama na messaging aplikacijama – uvek ćete znati što korisnici žele.
Svaka faza korisničkog putovanja zahteva drugačiji pristup. Omnichannel korisnička podrška vam omogućava da zadovoljite zahteve korisnika u svim fazama i na svim kanalima koje oni koriste.
CENTRALIZOVANI SISTEM PODRŠKE
Proširite svoj CRM, sistem prodavnice ili ticketing pomoću našeg višekanalnog rešenja za korisničku podršku.
.
Korićenjem novih komunikacijskih kanala doseći ćete nove grupe korisnika i povećati zadovoljstvo postojećih korisnika.
Analitika će Vam pomoći da optimizirate efikasnost vašeg korisničkog tima.
Pratite interakcije s korisnicima na svim kanalima i smanjite nepotrebni gubitak vremena kako bi pružali najbolju moguću podršku.
Omogućite svojim agentima da pružaju najbolju moguću korisničku podršku putem popularnih komunikacijskih kanala.
KONTAKT