Omogućite korisnicima da kontaktiraju Vašu korisničku podršku putem komunikacijskih kanala koje svakodnevno koriste.

KORISNIČKA PODRŠKA NA NAJPOPULARNIJIM KANALIMA

Današnji kupci više vole individualni pristup i očekuju da se njihovi zahtevi reše brzo i efikasno. Klasična telefonska korisnička podrška omogućava individualni pristup, ali često zahteva dugo čekanje na red. Chatbotovi, SMS i Messaging aplikacije nude najbolje od dva sveta – individualnu komunikaciju bez čekanja u redu.

Koristeći ove komunikacijske  kanale štedite resurse i pružate korisnicima jednostavnu i efikasnu podršku. Naravno, to ne znači da se morate u potpunosti odreći telefonske komunikacije – ona i dalje može biti deo Vaše korisničke podrške na više kanala.

Ponudite svojim kupcima da Vas kontaktiraju na razne načine.

KONTAKTIRAJTE NAS

EFIKASNA KORISNIČKA PODRŠKA

Podaci o korisnicima i istorija razgovora na svim kanalima objedinjeni na jednom mestu.

Ako sve podatke o korisniku imate na jednom mestu, lakše ćete komunicirati s korisnicima, čak i kad su u pitanju reklamacije.

Korišćenjem chatbotova korisnicima ste dostupni uvek i svuda.

Ako chatbot ne može pomoći korisniku, uvek postoji rezervna opcija preuzimanja komunikacije od strane agenta korisničke podrške.

Sve više kompanija danas koristi chatbotove, društvene mreže i Messaging aplikacije za komunikaciju s kupcima.

Korisnici danas pažljivo biraju koji će kanal koristiti za slanje upita i reklamacije. Najčešće biraju chat, zbog praktičnosti i brzine.

OMNICHANNEL PRISTUP

Ako svojim kupcima omogućite glatku komunikaciju na svim kanalima, svoju ćete korisničku podršku podići na nov nivo.

Omnichannel pristup omogućava vašim zaposlenicima da budu u toku s kupcima na svim kanalima. Bilo da je reč o pozivu, SMS-u ili porukama na messaging aplikacijama – uvek ćete znati što korisnici žele.

Svaka faza korisničkog putovanja zahteva drugačiji pristup. Omnichannel korisnička podrška vam omogućava da zadovoljite zahteve korisnika u svim fazama i na svim kanalima koje oni koriste.

CENTRALIZOVANI SISTEM PODRŠKE

Proširite svoj CRM, sistem prodavnice ili ticketing pomoću našeg višekanalnog rešenja za korisničku podršku.

.

Korićenjem novih komunikacijskih kanala doseći ćete nove grupe korisnika i povećati zadovoljstvo postojećih korisnika.

Analitika će Vam pomoći da optimizirate efikasnost vašeg korisničkog tima.

Pratite interakcije s korisnicima na svim kanalima i smanjite nepotrebni gubitak vremena kako bi pružali najbolju moguću podršku.

Omogućite svojim agentima da pružaju najbolju moguću korisničku podršku putem popularnih komunikacijskih kanala.

KONTAKT