Uz našu pomoć možete da uspostavite svoj program lojalnosti putem SMS-a ili kanala koje Vaši kupci preferiraju za nekoliko dana.
Kontaktirajte nasZadržite klijente uz pomoć kreativnih digitalnih programa lojalnosti
DIGITALNO REŠENJE ZA VAŠ PROGRAM LOJALNOSTI
Kupci lako prepoznaju prednosti programa lojalnosti i često im se priključuju, ali ih zatim ne koriste aktivno. Najčešći razlog za to je gubitak fizičke kartice ili nedostatak strategije za angažman i podsticanje korisnika na aktivno korišćenje programa. Program lojalnosti u kombinaciji sa SMS-om i messaging aplikacijama omogućuje kontinuirani dijalog s kupcima, što dodatno stimuliše dugoročnu lojalnost prema brendu.
Najveća prednost digitalnih programa lojalnosti je to što kupci ne moraju da nose fizičku karticu sa sobom niti da pamte pristupne podatke. Dovoljan im je mobilni telefon, koji ionako uvek imaju uz sebe. Program lojalnosti može se kombinovati sa SMS-om ili digitalizovati – pomoću chatbota ili messaging aplikacija.
Poeni za lojalnost i nove ponude mogu proaktivno biti komunicirani kroz SMS, Push poruke ili chatbot opciju
Brzo i jednostavno: dovoljno je da korisnici pošalju SMS, poruku na messaging aplikacijama ili preuzmu aplikaciju kako bi učestvovali u programu lojalnosti.
Platforma za program lojalnosti može se prilagoditi po Vašoj želji, integrisati s CRM sistemom ili kombinovati s rešenjem za digitalne kupone.
Bez prijava koje oduzimaju vreme ili instalacije novih aplikacija, korisniku je potreban samo mobilni telefon kako bi se pridružio
Članovi programa lojalnosti u proseku troše 5-20% više od 'običnih' kupaca.
Većina korisnika danas preferira digitalne kanale za učešće u programima lojalnosti zbog njihove jednostavnosti i praktičnosti.
MOGUĆNOSTI DIGITALNOG PROGRAMA LOJALNOSTI
SMS obaveštenja sa posebnim pogodnostima za verne kupce garantuju veće konverzije
Kupci aktivno koriste programe lojalnosti kada su redovno informisani o aktuelnim ponudama i statusu njihovih bodova lojalnosti.
Korisnici se jednostavno mogu prijaviti na web stranicu programa lojalnosti samo s brojem telefona.
Korisničko ime, lozinka i fizička kartica nisu potrebni. Sve što kupac treba da zapamti je sopstveni broj mobilnog telefona.
Upoznajte bolje svoje kupce i šaljite im personalizovane ponude.
Segmentiranjem kupaca možete da šaljete ponude na osnovu njihovih ličnih preferenci i potrošačkih radnji, što povećava stopu odgovora na Vaš program lojalnosti.
Motivišite svoje kupce da i dalje budu članovi Vašeg programa lojalnosti kroz primamljive ponude.
Atraktivni šabloni dijaloga i odgovora mogu poboljšati komunikaciju s Vašim kupcima i pomoći Vam da održavate kontinuirani kontakt sa njima kroz interaktivne razgovore.
Obogatite svoj CRM sistem vrednim podacima prikupljenim kroz digitalni program lojalnosti.
KONTAKT