Vesti i zanimljivosti
Viber for Business – 4 načina kako da unapredite svoje poslovanje
30.06.2022.
Smanjenje troškova razmene poruka, šira publika, poboljšana stopa konverzije – su samo neke od prednosti koje vašem biznisu pruža Viber for Business nalog.
Ako želite da saznate na koje Vam sve načine može doprineti Viber for Business nalog, nastavite sa čitanjem.
Sadržaj:
- Uvod – Viber for Business
- Viber Business Messages
- Upotreba chatbota na Viber aplikaciji
- Vaši stikeri na Viberu
- Zaključak – glavne prednosti – Viber for business
Viber for Business – 4 najveće prednosti
Više od milijardu jedinstvenih korisnika širom sveta koristi Viber, zato Viber s pravom tvrdi da je jedna od najpopularnijih aplikacija za razmenu poruka.
Sigurno pretpostavljate da se uz Viber otvara mnogo mogućnosti za poslovnu komunikaciju, mi kao Viber partner, vam možemo reći da je zaista tako i da su prednosti gotovo beskrajne.
Viber ima više od milijardu jedinstvenih korisnika širom sveta, a jedan od njih ste verovatno i Vi, kao i mnogi potencijalni kupci koji koriste Viber na dnevnom nivou. Dakle, zašto ne iskoristiti postojeću bazu korisnika da direktno i efikasno dođete do kupaca?
Ono što Viber čini izuzetno efikasnim načinom komunikacije jeste činjenica da je to jedan od najličnijih načina da dođete do vaše publike.
Imajući to na umu, želimo da vam prikažemo neke od opcija koje vam omogućava posedovanje Viber Business naloga:
1. Viber Business Messages
Viber vam pruža mogućnost da koristite mnogo različitih opcija, možete slati poruke koje sadrže do 1000 karaktera, a mogu sadržati i medijske elemente kao što su slika, glas ili video.
Sve navedene opcije možete koristiti kroz jednosmernu, dvosmernu komunikaciju kao i kroz sesije.
- Jednosmerna razmena poruka – razgovor teče u jednom smeru, od vaše kompanije do vaših kupaca. Neki od primera su kompanije koje šalju promotivne ponude, potvrde plaćanja i obaveštenja, ažuriranja isporuke, potvrde letova i sl. Na Vama je da izaberete šta najviše odgovara vašem poslovanju, mogućnosti su svakako bezbrojne…
- Dvosmerna razmena poruka – ova vrsta poruka je odlična ukoliko želite odgovor od vaših klijenata, opcijom dvosmerne razmene dajete im mogućnost da i oni vama pošalju poruku. To je odlično u trenucima kada vaša kompanija očekuje povratnu informaciju, a što svakako doprinosi vašem daljem poslovanju, npr. korisnička podrška, ankete, odgovori na različita pitanja.
- Sesije – u ovom slučaju komunikaciju ne inicirate Vi, već sam kupac. Putem sesije klijent vam se može brzo i lako obratiti za sve što mu je potrebno, a vi unapred definišete vremenski okvir za svaku pokrenutu sesiju.
Dakle, koliko su tačno ove poruke korisne?
Personalizacija i efektivno targetiranje = konverzije
U biznisu je poverenje najvažnije, a ovo je prečica do poverenja Viber korisnika – mnogo je verovatnije je da će se korisnici upustiti u razgovor sa kontaktom koji im je već poznat i kojem veruju.
Vaš brend će biti lako prepoznatljiv tako što ćete postaviti svoj logo na vaš Viber Business profil. Viber Business Messages su odlična podrška u započinjanju konverzacije – ohrabrite korisnika da se uključi i angažuje preko poruke, dodavanjem dugmeta koji poziva na akciju na kraju poruke. Neka korisnici posete i vašu web stranicu ili prikažite vaš broj kako bi mogli da vas pozovu!
Viber Business Messages su savršen izbor jer dolaze sa informacijama o uspešnoj isporuci poruke, kao i o tome ko je video vašu poruku odnosno stupio u kontakt klikom na CTA dugme.
Ove statistike su važne jer vam daju uvid u reakciju vaše publike na određenu poruku. Možete proučiti koliko se njih odazvalo i na osnovu toga poboljšati dalju komunikaciju i još više ih angažovati u budućnosti.
Viber Business Messages možete koristiti i za slanje visoko efikasnih i ciljanih poruka samo odabranim korisnicima i na taj način doći do svakog korisnika i predstaviti vaš biznis u najboljem svetlu.
Sigurna isporuka poruke i kontrola troškova
Uz Viber, možete biti sigurni da će vaše poruke doći do ciljane publike jer vam omogućava da postignete skoro 100%-tnu stopu isporuke poruka.
Pitate se kako je to moguće?
Ako postoji kontakt koji, iz bilo kog razloga (problem sa vezom ili nema aplikaciju), ne može da primi Viber poruku, poruka će biti skraćena i poslata kao SMS (pogledajte gornji primer).
Kontrola troškova se odnosi na plaćanje samo dostavljenih Viber poruka, a ne svih poslatih poruka. Što znači, plaćate samo za poruke koje uspešno stignu na željeno odredište.
Već ste se oduševili pogodnostima koje Viber nudi, ali niste sigurni odakle da počnete – javite nam se da vam pomognemo!
Mi smo poželeli da vam malo olakšamo te smo napravili widget kako biste mogli da isprobate vaš Viber for Business nalog baš ovde.
Potrebno vam je još informacija? Hajde da vidimo šta sledi.
2. Upotreba chatbot-a na Viber aplikaciji
Viber chatbot je automatizovani sistem za konverzaciju koji pomaže vašim korisnicima da odmah dobiju informacije. Postoje mnogi načini da koristite ovu opciju – pomoću chatbot-a možete da šaljete ažuriranja pretplaćenim korisnicima, da ga koristite za automatizaciju korisničke službe ili da omogućite kupcima da kupuju od vas.
Odlična ideja je i da razmislite o organizaciji nagradnih igara ili programa lojalnosti preko Viber Chatbot-a!
Jeste li možda čuli za MRKVA’s chatbot? Ponosni smo što smo učestvovali u njegovom kreiranju i želimo da vam ispričamo o čemu je reč.
Zamislite Mrkva’s Viber chatbot kao super-četbot – on kombinuje neke od najpopularnijih načina upotrebe četbota i služi kao odmah dostupan agent za naručivanje. Dakle, korisnici mogu pristupiti četbotu u bilo koje vreme, bez čekanja, te prateći uputstva mogu naručivati ili postavljati pitanja. Slažete li se sa nama da je to veoma korisno – i za MRKVA-u i za njihove korisnike? Mi mislimo da zaista jeste!
Takođe smo ponosni što smo sarađivali na još jednom projektu koji nudi još jednu prednost Viber Chatbota, a to je da omogućite svojim korisnicima da glasaju. Ovaj način glasanja eliminiše troškove slanja i SMS-a za krajnje korisnike i to se naravno odražava na veći broj krajnjih korisnika koji učestvuje u procesu glasanja.
Povećanje angažmana uz uštedu novca korisnika je zaista prednost sa kojom se ne srećemo toliko često u biznis svetu, zar ne?
Ali prednostima Viber Chatbot-a ovde nije kraj – možete takođe pružiti i korisničku podršku putem Vibera. Chatbot Agenti tako mogu razgovarati sa korisnicima preko Vibera, što će obezbediti odgovore na mnoga pitanja i trenutno rešavanje problema.
Priči nema kraja sa ovim brbljivim botovima. Na primer, prilikom izrade četbota za „Skopsko“, kombinovali smo Viber chatbot sa četbotovima na drugim kanalima – SMS, FB Messenger i web-sajt. To je omogućilo da nagradna igra „Skopsko“ bude dostupna praktično svakom korisniku, a samim tim je rezultat bio velika stopa učešća.
Kao što ste verovatno već i sami uočili prednosti Viber chatbot-a su mnoge – njegov jednostavan i intuitivan tok razgovora podstiče učešće korisnika + slanje poruka je besplatno, a sve što korisnicima treba su mobilni podaci!
Postoji mnogo različitih rešenja četbot aplikacije na Viberu za različite aspekte vašeg poslovanja – prodaju, rezervacije i sastanke, preporuke proizvoda ili oglašavanje. Rado ćemo vam pomoći da otkrijete nove načine implementacije četbota u vaše poslovanje, kao što kontinuirano pomažemo mnogim preduzećima.
3. Vaši stikeri na Viberu
Poslovna komunikacija preko Vibera ne mora nužno biti skroz formalna – dozvoljeno vam je da se malo i zabavite dok šaljete poruke.
Začinite razgovor sa svojom publikom i učinite ga uzbudljivim iskustvom za korisnike. Razgovor možete nadograditi korištenjem emotikona, GIF-ova i stikera. I to je nešto u čemu vam možemo pomoći – kreirajte vlastite pakete nalepnica na Viberu, to će vas izdvojiti od konkurencije!
Stikeri ne služe samo za zabavu, već su i odličan alat za oglašavanje.
Niste sigurni da li je tako? Razmislite o tome: svako ko koristi vaše stikere i šalje ih svojim prijateljima ili porodici odmah postaje ambasador vašeg brenda. Oni pomažu vašem brendu da se pozicionira kod drugih korisnika i na taj način pomažu u podizanju svesti o brendu. Nešto kao priča od usta do usta, samo preko Vibera.
Povrh toga, ako vaši klijenti preuzmu vaše nalepnice, automatski će biti pretplaćeni na vaš chatbot ili će se pridružiti vašoj Viber zajednici – u zavisnosti od toga za koji paket stikera se odlučite i koji smatrate prikladnim za vaše poslovanje.
Da se vratimo na MRKVU – uživajte u chatbotu i stikerima koje je naš tim napravio:
Koristite stikere da proširite publiku kojoj možete slati nove ponude, premium ponude i još mnogo toga. Kakav sjajan i lak način da povećate broj klijenata, zar ne?
4. Viber reklamna rešenja
Već smo nekoliko puta spomenuli oglašavanje, tako da sad znate da su personalizovani stikeri jedno od reklamnih rešenja za vaše poslovanje.
Ali, ono što možda niste znali je da Viber nudi i postavljanje oglasa na mobilnoj i na desktop verziji.
Oglasi su nenametljivi i mogu se prikazivati u različitim formatima – izvorni, prikazni i video.
To znači da možete odabrati gde želite da vaši klijenti vide vaše oglase. Za mobilne uređaje, položaji oglasa variraju od:
- Viber Chat – neka se vaši oglasi prikazuju na najgledanijem ekranu na Viberu, među razgovorima vaših korisnika
- Viber pozivi – oglasi koji se prikazuju u delu za pozive i kontakte
- Viber More – proširite vidljivost oglasa korisnicima koji posjećuju prodavaonicu stikera ili bilo koju od opcija podešavanja
- Viber Post-call – prikažite oglas nakon što korisnik završi poziv
- Viber Explore – koristite opciju istraživanja Viber sadržaja i prikažite svoje oglase među sadržajima premium brendova kojima su korisnici naklonjeni
Kao što smo spomenuli, osim mobilnog oglašavanja, Viber nudi i desktop oglase putem postavljanja jednog oglasa u donjem levom uglu aplikacije ili videa od 30 sekundi koji emituje vašu poruku i ne može se preskočiti.
Video oglasi nas dovode do oglasa s najboljim performansama prema prosečnom CTR-u od 1,71% i vidljivosti od 90%. Dok za mobilne uređaje, Viber Chatovi donose najviši prosečni CTR od 1,90%, što se pokazalo kao najbolje plasiranje biznis oglasa.
Da zaključimo – POTREBAN Vam je Viber za Vaše poslovanje
Još uvek niste sigurni u sve prednosti Vibera?
Hajde da sumiramo samo nekoliko činjenica koje smo spomenuli:
- Možete slati poruke do 1000 karaktera, uključujući različite medije i dugme za poziv na akciju
- Ako uzmete u obzir cenu po poruci, to je najjeftiniji kanal
- Plaćate samo za isporučene poruke, a kao back-up imate opciju slanja SMS-a
- Viber Chatbot – koristite četbotove za pomoći pri glasanju, narudžbinama u aplikaciji, korisničkoj službi ili organizovanju nagradnih igara
- Personalizujte svoj brend putem prilagođenih stikera koji podstiču korisnike da se angažuju i istovremeno promovišu vaš brend
- Doprinesite svom oglašavanju putem Viber rešenja za postavljanje oglasa
Svidela vam se ideja da razvijate svoj biznis na Viberu, ali vam je potrebna mala pomoć da biste to ostvarili?
Ne brinite, tu smo!
Neka vam NTH pomogne u vođenju odličnih kampanja za razmenu poruka na Viberu.
Dozvolite nam da se pozabavimo papirologijom i razradimo detalje sa Viberom za vas – na kraju krajeva, mi smo Viber partneri, sećate se?
Zainteresovani ste za kreiranje Viber Business naloga?
Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja ili pogledajte detalje (kao što su cene, uslovi, itd.)