Vesti i zanimljivosti

Viber Oglašavanje: Kreativno rešenje za promociju vašeg biznisa

Sadržaj:

  1. ŠTA su zapravo Viber Advertising Solutions?
  2. KAKO Viber Mobile Advertising može doprineti vašem biznisu?
  3. GDE postavljati Viber reklame?
  4. Kako nam koriste  Viber stickeri?
  5. Da sumiramo: ZAŠTO biste trebali da isprobate Viber Oglašavanje?

 Nedavno ste mogli da čitate o  4 načina kako da unapredite svoje poslovanje – Viber for Business. Možda se sad pitate koje biste korake mogli da preduzmete ukoliko ste još u fazi razvoja baze podataka vaših korisnika? Možda želite da iskoristite mogućnosti Viber Business Messaginga za povećanje broja vaših korisnika i za unapređenje vašeg brenda?

Ukoliko vas zanimaju odgovori na ova pitanja, nastavite sa čitanjem. Viber pruža originalna i zanimljiva rešenja kojima se može povećati broj korisnika i poboljšati vidljivost brenda, ali i stopa učestalosti klikova (CTR).

Zahvaljućući činjenici da je NTH  Viberov službeni partner, možemo vam otkriti neke tajne kako bi se vaš biznis razvijao u što produktivnijem smeru.

ŠTA su zapravo Viber Advertising Solutions?

Viber je aplikacija za razmenu poruka koju svakodnevno koristi na stotine miliona ljudi širom 190 zemalja. Sam taj podatak ukazuje na to da se Viber može koristiti kao platforma za globalnu promociju vašeg biznisa i sticanje novih klijenata i pratilaca.

Šta se sve dešava na Viberu u 60 sekundi?

Zašto je to važno?

Viber vam unutar same aplikacije nudi mogućnost za promociju vašeg biznisa i proširenje virtuelne zajednice putem mobilnog oglašavanja. Vaši oglasi se se mogu plasirati na različitim mestima unutar aplikacije.

Zamislite da je korisnik tokom jednog dana otvorio Viber pet puta, za dopisivanje, pozive ili Explore sekciju. Na svakom od ovih mesta možete prikazati svoj biznis na efikasan i nenametljiv način.

Vaše oglašavanje može i malo „skrenuti“ sa ustaljenog puta. Očarajte Viber zajednicu Sticker paketima koji promovišu isključivo vaš biznis. Stickeri vam donose još nešto: nakon preuzimanja paketa nalepnica korisnik se automatski prijavljuje na vaše kanale.

Pozabavićemo se još Viber Sticker-ima, ali hajde pre toga da vidimo kako sve možete proširiti svoj biznis uz pomoć Vibera.

KAKO Viber Mobile Advertising može doprineti vašem biznisu?

Obzirom na veliki broj komercijalnih poruka, bilborda, TV reklama, potrošači su preplavljeni promotivnim sadržajima. U proteklih par decenija, publika je postala prilično selektivna kad su u pitanju poruke koje dolaze do nje i bira samo brendove u koje ima i poverenje. Potrošači ignorišu tradicionalno zato što te reklame nisu personlizovane i nisu usmerene pravo na njih – za njih su previše generičke.

S druge strane, digitalni kanali vam omogućavaju vam da budete svuda prisutni i lako dođete do vaše publike, pri čemu ne morate trošiti vreme i novac u želji da impresionirate osobe koje i nisu vaša ciljna grupa.

Viber for Business vam omogućava da pokažete svojoj publici koliko ih poznajete. Pored toga, pomaže i u stvaranju kvalitetnog i dugotrajnog odnosa s vašim budućim kupcima. Potrošači danas od brendova očekuju brzu reakciju i produktivnu komunikaciju, putem kanala na kojima su svakodnevno aktivni.  U proseku, korisnici Vibera svakog dana otvore aplikaciju preko 16 puta i tu provedu oko 32 minuta. Da li tome može da parira neki od tradicionalnih medija?

Viber for Business nije samo saveznik u privlačenju kupaca. Pored gore navedenih benefita, može vam pomoći i na sledeće načine:

  • Interakcija s korisnicima
  • Direktna prodaju putem Vibera
  • Iskazivanje pažnje i poštovanja, uz potencijal da i sami korisnici postanu ambasadori vašeg biznisa

Ako vas zanima kako Viber može uticati na poslednje tri faze korisničkog kretanja, saznajte više o tome u ovom članku.

Vratimo se sada ipak nazad na fazu privlačenja. Spomenuli smo neke prednosti Viber for Business-a u okviru modernog marketinga. Sigurno se sad pitate kako uopšte izgleda oglašavanje putem Vibera i gde se sve vaša reklama može prikazati u aplikaciji.

GDE postavljati Viber reklame?

Pretpostavljamo da ste svakodnevni korisnik Vibera i da ste se dosada na ovoj aplikaciji već sreli sa nekim biznis oglasima. Sad ste pak poželeli da se i vaš biznis nađe na Viberu, ali kako se to tačno postiže?

Pokazaćemo vam šest opcija za postavljanje oglasa, koje možete kombinovati po želji. Možete odabrati jednu, a možete i svih šest opcija – izbor je na vama.

Hajde da vidimo kako da napravite jednu reklamnu kampanju.

Viber Chats

Prosečni CTR 1.92% Viber chat je najposećenije mesto u aplikaciji i to se odnosi na korisnike svih uzrasta i iz svih zemalja. U svoj oglas mođete postaviti sliku, ime brenda, kratke uvodne informacije, CTA (call to action) dugme koje vodi direktno na vašu web strancu.  Oglas će se pojaviti u listi nedavnih chat-ova korisnika.

Viber Post-Calls
Prosečni CTR 0.87% Viberovi korisnici često koriste aplikaciju za besplatne pozive. Nakon što korisnik završi razgovor, vaš oglas će mu se odmah prikazati. Viber nudi mogućnosti za multimedijske dodatke i atraktivan izgled oglasa. Klik na reklamu vodi na vašu web stranicu, gde će se detaljnije informisatii o vašem biznisu.

Viber Calls

Prosečni CTR 0.96% Vaš oglas se takođe može prikazati i u delu Recent Calls. U oglas možete ubaciti CTA dugme, sliku, ime branda, i kratak tekst. Tako ćete upasti u oko korisnicima i možda će baš o vama ćaskati tokom svog sledećeg razgovora. Preporuka od usta do usta je i dalje jedna od najjačih vrsta marketinga.

Viber Explore

Prosečni CTR 1.5% U delu Viber Explore korisnici se upoznaju s novim sadržajima, zajednicama,pretražuju nove brendove i zanimljive teme. Jednim velikim banerom u ovom delu im možete privući pažnju. Nakon što korisnik klikne na vaš baner dospeva na vašu stranicu i tako postaje i potencijalni član vaše zajednice.

Viber More

Prosečni CTR 1.45% U ovoj sekciji je procenat CTR-a (click-through rate) jedan od najvećih. Nudi vam mogućnost da povećate promet na vašoj web stranici putem banera, na kojem može postaviti sliku, naziv brenda, kratki tekst, i CTA dugme. Oglas je prirodno uklopljen među opcije za uređivanje profila, međunarodne pozive, ili Sticker Market. A tamo mogu da pronađu i vaše Stickere! No, više o tome malo kasnije.

Viber Desktop Mnogi korisnici koriste Viber for Desktop kako bi zadržali kvalitetan kontakt sa porodicom i prijateljima dok se bave poslovnim aktivnostima. Viber for Desktop koriste i neke manje firme za poslovnu komunikaciju. Slobodno postavite vaš oglas u donjem levom uglu desktop verzije Vibera. Taj oglas se obično sastoji od videa koji traje 30 sekundi i ne može se prekinuti i to vam garantuje neometani prijem vaše poruke.

Želite još korisnih informacija? Javite nam se i pomoći ćemo vam.

Zahvaljujući vašoj kreativnosti, našim stručnjacima i Viberu  napravićemo reklamnu kampanju koja će predstaviti vaš biznis na najbolji mogući način.

A kad smo već kod kreativnosti, da spomenemo najzad i Viber Sticker pakete.

Kako nam koriste Viber Stickeri?

Zašto poslovna komunikacija ne bi bila zabavna? Do najboljih konverzija dolazi onda kada brend uspe da zabavi i usreći publiku. Napravite svoje brendirane Stickere na Viberu i uživajte u svom uspehu!

Stickeri nisu samo jedna estetska opcije za oglašavanje. Mogu biti i vrlo praktično rešenje za vaš biznis. Svako ko koristi vaše Stickere i šalje ih prijateljima i porodici, automatski postaje i ambasador vašeg brenda. Stickeri na efektivan način poput tradicionalne usmene preporuke doprinose u razvijanju svesti o vašem brendu.

Nakon što korisnici preuzmu vaš brendirani Sticker Pack, automatski se pretplaćuju na vaš chatbot i postaju članovi vaše zajednice. To je poprilično efikasan način da povećate broj vaših pretplatnika.

Viber uz to pruža potpunu slobodu po pitanju izgleda i forme. Tako Stickeri mogu biti:

Statični – jednostavni, ali lepi i efektivni prikazi vašeg branda
Animirani – unose život, slika se pokreće prilikom deljenja
Zvučni – najrealističnije korisničko iskustvo, uz pokret možete dodati i zvuk

Da li ste spremni za vaš prvi originalni Viber Sticker Pack? Javite nam se i krećemo sa radom.

Da sumiramo: zašto je korisno da isprobate Viber Oglašavanje?

Ako i dalje niste sigurni da želite da isprobate Viber Advertising Solutions za promociju vašeg brenda, pogledajmo samo potencijalne benefite:

  • Viber svakodnevno koristi na stotine miliona ljudi širom sveta. To znači da su baš velike šanse da i vaša ciljna grupa za komunikaciju sa porodicom i prijateljima koristi Viber.
  • Viber Advertising vam pruža priliku da ispoljite svoju kreativnost i predstavite vaš biznis svojoj publici na originalan i zabavan način.
  • Viber nudi šest opcija za pozicioniranje oglasa u aplikaciji – Viber Chats, Viber Calls, Viber Post-Calls, Viber Explore, Viber More i Viber Desktop. Oglasi će korisnike odvesti direktno na web stranicu vaše kompanije.
  • Takođe tu su i tri opcije za brendirane Stickere – statični, animirani i zvučni. Preuzimanjem Stickera korisnici se automatski pretplaćuju na vaš chatbot ili postaju deo vaše zajednice.

Koristite Viber za interakciju sa svojom ciljnom grupom, i ostvarite dugotrajan odnos sa svojim budućim kupcima. NTH će vam sa zadovoljstvom pomoći da uspete u tome!

Zainteresovani ste za saradnju?

Kontaktirajte nas

Vesti i zanimljivosti